Wiosenne sukienki dla mamy na Komunię 2018




Miesiąc maj to sezon komunijny, ale nie tylko. Jest to sezon imprez rodzinnych takich jak bierzmowanie, chrzest, a także przeróżne bankiety i Eventy na których sukienka to przecież podstawa. Nigdy nie mogę doczekać wiosny gdzie kolory graja główną rolę. Można wtedy założyć sukienki zwiewne w różnych kolorach, fasonach po prostu bawić się modą. 


 

Wybierając sukienkę zawsze sugeruje się wygodą. Moje dwie propozycje na sukienkę Komunijną pochodzą ze sklepu OH MY WEAR, w którym znajdziecie różne wersje kolorystyczne, ale również sukienki o różnych krojach. Moja propozycja numer jeden to sukienka w małe groszki którą związałam paskiem aby podkreślić talię. Sukienka w kwiaty która jest tego samego kroju jednak tutaj zostawiłam ją żeby była taką wersją zwiewną, wygodną.

Takie sukienki to idealne rozwiązanie dla mam, powinny być proste i klasyczne. Długość natomiast może być tuż przed, do oraz za kolano lub wersji maksi, czyli długa. Sukienka idealna, to taka, którą będziecie mogły założyć do kościoła i jednocześnie na rodzinny obiad. Musicie pamiętać, że kościół ma również swój dress code. Jeśli macie sukienkę na ramiączkach, to koniecznie musicie założyć żakiet lub kurtkę.










7 komentarzy:

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger