See Bloggers w Łodzi- czy ta edycja była najgorsza?



Czy ta edycja była jedną z najgorszych? Już wszystko opowiadam...
Na See Bloggers byłam już trzeci raz, dwa razy w Gdyni i teraz pierwszy raz w Łodzi.

 Organizatorzy zmienili lokalizacje pierwszy raz. Przed spotkaniem słyszałam dużo negatywnych wypowiedzi.
Sama myślałam, że to zły pomysł. Jakoś przyzwyczaiłam się do wyjazdu nad morze, przy okazji można było pozwiedzać Trójmiasto.  Jednak chciałam sama sprawdzić i mieć swoje zdanie.
Łódź nie była mi obca, jednak nie miałam możliwości wcześniej pobyć tam dłużej.  Byłam dwa razy jak jechałam do Warszawy.

Co mogę powiedzieć otóż jestem zachwycona tą edycją. Mimo tego, że pogoda nas nie rozpieszczała wtedy było bardzo gorąco ale z emocji.
Podczas spotkania miałam okazję brać udział w warsztatach Bonprix, które prowadziła Sandra Kubick-modelka. Możecie ją zobaczyć w stylizacjach Bonprix na stronie sklepu jak i w katalogach. Jest bardzo pozytywną osobą, bardzo mi miło że mogłam ją poznać.
Miałam okazję również brać udział w sesji dla Bonprix. Właśnie widzicie zdjęcia które zostały tam wykonane. Cała aranżacja stoiska Bonprix była cudowna, z huśtawka podbiła moje serce.
Wielkie brawa dla Was ;-)

Cała przestrzeń ze stoiskami innych firm, była genialna. Bardzo spodobało mi się podjecie gdzie można było wziąć udział w konkursach. Wiecie, że nawet nie miałam możliwości przejścia przez wszystkie stoiska. Wybrałam te które chciałabym bliżej poznać.
Uważam, że to jest uczciwe. Organizatorzy jestem pełna podziwu, wrócę znowu za rok.











3 komentarze:

  1. Wyglądasz olśniewająco cieszę się ,że wyjazd się udał .

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz na tych zdjęciach .

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomite zdjęcia. Słyszałam trochę o tym wydarzeniu. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się pojechać :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam na http://super-ciuchy24.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger