Największy błąd blogowania ! Po co Instagram?


Jeśli jesteście tutaj ze mną od początku to wiecie, że bloguję już około 3 lat. Lubie rozwijać się w tej dziedzinie, szukać dla Was tematów, pomysłów. Na początku moim pomysłem na blogowanie była moda. 
Po jakimś czasie dokładałam Wam różne tematy. Znajdziecie na blogu tematy beauty jak i relacje z różnych Eventów, spotkań, a także wakacji. W blogowaniu podoba mi się to, że można wykazać się swoją kreatywnością. Mogę również wypowiedzieć się na różne tematy i pokazać moje zdanie.

Od samego początku skupiałam się na blogu starałam się aby zdjęcia były jak najlepsze, tekst bez błędów, jednak mój pośpiech i nieraz zmęczenie, pokazywało, że nie jestem nie omylna. Popełniam błędy ortograficzna jak i gramatyczne nigdy się nie kryłam z tym. Tak samo jak popełniłam ten jeden z blogowaniem. Po prostu skupiłam się za bardzo na Instagramie. Dlaczego tak mówię? Dzisiaj wstawiając zdjęcie powiedziałam sobie, że kto polubi moje zdjęcie wejdę na jego profil i polubię kilka jego zdjęć. Prawie każdy profil kobiecy nosi nazwę "blog", wszyscy zakładają profile na Instagramie. Instagram zmienia algorytm tak aby tylko bazować na kupnie reklamy. Tak samo Facebook. Przykro mi jest jeśli moje zdjęcia są ograniczane coraz bardziej. Było mi tez łatwiej pracować na Instagramie, wystarczy że mam telefon, zrobiony presset i opis, po prostu pójście na łatwiznę. Przyznaje się bez bicia, ale zaniedbałam bloga. Nie chciałam tworzyć czegoś z przymusu , bo to tez nie wychodzi na dobre. Musiałam odpocząć, przeanalizować to w którą stronę chcę iść. Podjęłam decyzję o zmianie nazwy na kamilaocieczek.pl mam nadzieję, że już zauważyliście. 

Mamy nowy miesiąc, a w nim będą moje przemiany, sami zobaczycie spodoba Wami się tutaj. 




2 komentarze:

  1. Też uważam,że o wiele ambitniejszą formą jest blog. Instagram może pomóc przyciągnąć czytelników, pod warunkiem,że ma się ciekawe zdjęcia, natomiast nie ma się co łudzić, mało kto czyta wpisy na instagramie. Blog jest wymagający, ale jednocześnie daje większą satysfakcję.

    Pozdrawiam
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędna stylizacja. Na wysokim poziomie :)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger