Recepta na zwalczenie stresu i zrelaksowanie się w REGENERACJA miejskie SPA



Jakiś czas temu dostałam zaproszenie od Regeneracja miejskie SPA, w którym był: masaż ciała Regeneracja by MOKOSH,  a także zabieg na twarz SOTHYS. Do masaży podchodziłam zawsze z dystansem, jednak od tego momentu mogę powiedzieć, że będę korzystać kiedy tylko mi się uda znaleźć wolny czas.


Dotleniający zabieg sezonowy na twarz- wykonywany kosmetykami naturalnymi Sothys przeznaczony dla zmęczonej skóry. Koktajl oryginalnych składników aktywnych o smakowitym zapachu gruszki i migdałów, tworzy przyjemną atmosferę.  Zabieg idealnie pasuje na porę jesienno-zimową, który zawiera składniki: cynk, wapń, magnez, miedź, przyczynia się on do zwiększenia ilości energii niezbędnej do ochrony przed trudnymi warunkami środowiska. Zabieg ten przeznaczony jest dla każdego rodzaju skóry, która potrzebuje natychmiastowego rozświetlenia i relaksu.

Makijaż REGENERACYJNY by Mokosh to asynchroniczny masaż, którego celem jest regeneracja, ukojenie i relaks po ciężkim dniu. To unikalne połączenie świetnego terapeuty i w 100% naturalnych, skomponowanych specjalnie do regeneracji olejków marki Mokosh.  Rytm i niesynchroniczny charakter ruchów wywoływały u mnie unikalne wrażenia. Masaż wykonywany jest na bazie olejków naturalnych dobranych indywidualnie do aktualnych potrzeb. Regeneracja by Mokash to doskonała recepta na stres, zmęczenie i gorszy nastrój. Masaż zrelaksował mnie i poprawił samopoczucie fizyczne i psychiczne.
Poczułam ulgę i pewnie nie raz jeszcze będę korzystać z takich masaży. Jeśli nigdy nie mieliście okazji spróbować to naprawdę warto.















1 komentarz:

  1. Ahh zazdroszcze , tez osobiscie musze znajsc czas i skorzystac z takiej formy relaksu. Ps. Pieknie wyglądasz w czerwieni 😉

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kamilinablog , Blogger